مرکزاطلاعات فنی امورگمرکی


دانشگاه مجازی گمرک(بزرگترین مرکزاطلاعات کلاسیک گمرک)

شرکتی که 130میلیون لیتر سوخت قاچاق کرد-کشف 10 هزار و 183 عددی بطری و قوطی مشروبات الکلی را در جاده

 

شرکتی که 130میلیون لیتر سوخت قاچاق کرد
 
ماجرا از این قرار است که از یک کشتی 200000لیتر سوخت قاچاق کشف می کنند ،که این منجر می شود تا اسناد ومدارک مورد بررسی وتجزیه وتحلیل قرار گیرد که در تداوم جریان بررسی ها معلوم گردید که شرکت مورد نظر 130000000لیتر سوخت قاچاق نموده است .لذا پس از ارزش گذاری سوخت مشخص گردید که جریمه سوخت مبلغی بالغ بر 144میلیارد تومان می باشد
در این حرکت تعدادی از کارمندان دستگاه های دولتی نیز متاسفانه مشارکت داشتند ودر این رابطه یک شرکت نیمه دولتی در بوشهر مدعی تولید بنزین وگازوئیل بود که با بررسی های صورت گرفته توسط شرکت نفت معلوم گردید که ادعای آن شرکت بی اساس است.
 
نکوپندار اظهار کرد: شرکتي در شارجه با اين‌ها مرتبط است که از طريق آن سوخت‌ها را در کشور ثالث به فروش مي رساندند؛ اخيرا متوجه شديم شرکت نيمه دولتي که در حال حاضر خصوصي شده سايت اين افراد را در بوشهر خريداري کرده است؛‌ متخلفين با فهميدن اين موضوع که پرونده آن‌ها به طور جدي پيگيري مي‌شود و به زودي بايد جريمه سنگيني پرداخت کنند، سايت خود را در20 مهر ماه فروختند و منتقل کردند
وي ادامه داد: اين افراد سوخت‌هاي کشاورزي، صنعت عرضه و خارج از شبکه را به طرق مختلف جمع مي‌کردند و با افزودن روغن سوخته آن را به کارخانه برده آناليز کرده روغن سوخته را جدا مي‌کردند و گازوئيل و بنزين را به عنوان توليدات خود صادر يا قاچاق مي‌کردند.
این خبر در 13/8/1390در کشورتوسطمعاون ستاد مرکزي مبارزه با قاچاق کالا و ارزمنتشر گردید
 
کشف 10  هزار و 183 عددی بطری و قوطی مشروبات الکلی را در جاده آبعلی تهران
           
پلیس آگاهی تهران محموله 10 هزار و 183 عددی بطری و قوطی مشروبات الکلی را در جاده آبعلی و در هنگام تخلیه کشف و ضبط کرد.
این محموله به وسیله یک دستگاه کامیون از مسیر قزوین وارد تهران شده بود این محموله که شامل هشت هزارو 568 قوطی و یک هزار و 615 بطری انواع مشروبات الکلی بود به شکل جاسازی شده در زیر کیسه‌های کاه جاسازی و به تهران ترانزیت شده بود.
در جریان این عملیات پنج تن از قاچاقچیان دستگیر و در نهایت مبلغ 9 هزار و 932 میلیارد و 280 هزار ریال اعلام جرم و جریمه قطعی تعیین و متهمین به مرجع قضایی دلالت داده شدند.این خبردر 9/8/1390در کشور منتشر شد.
 
 
کشف تعداد یک هزار و 724 بطری انواع مشروبات الکلی در شهرستان مراغه
عوامل انتظامی شهرستان مراغه در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری در کمربندی جنوبی این شهرستان، تعداد یک هزار 724 بطری انواع مشروبات الکلی کشف کردند.
بنابر این گزارش راننده خودروی حامل مشروبات الکلی در حین توقف از محل متواری شد. این خبر توسط فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی در9/8/1390منتشر گردید
 
کشف حدود 10 میلیارد ریال پوشاک قاچاق و دستگیری صاحب کالا ها توسط پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی
 
عوامل انتظامی استان آذربایجان شرقی، پس از کسب اطلاعاتی مبنی بر ورود مقادیر قابل توجهی پوشاک توسط قاچاقچیان از مرزهای ترکیه به شهرستان سلماس از توابع آذربایجان غربی با هماهنگی مرجع قضایی به محل مراجعه و موفق به کشف و ضبط آن شدند.
قاچاقچیان پوشاک قاچاق را با اسب به شهرستان سلماس و سپس با استفاده از خودروهای سواری به شهرستان تبریز انتقال داده و اقدام به دپو در انباری در سطح این شهر می‌کردند که عوامل نیروی انتظامی موفق به کشف و با هماهنگی مرجع قضایی پوشاک مکشوفه ضبط و صاحب کالا دستگیر شد.
پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی این خبر را در 9/8/1390منتشرکرد
 

 

 
کشف کالای قاچاق به ارزش 6 میلیارد و 348میلیون و 457 هزار و 500 ریال و دستگیری 106 نفر قاچاقچی کالا و توقیف 65 دستگاه انواع خودروی حامل کالای قاچاق
کالای قاچاق کشفی توسط پلیس آگاهی کردستان از جمله:
-                                     البسه خارجی
وسایل و لوازم آرایشی
وسایل برقی مانند تلویزیون‌های ال‌سی‌دی و ال‌ای‌دی
مواد شوینده و غیره
در مجموع به ارزش 6 میلیارد و 348میلیون و 457 هزار و 500 ریال می باشد فرمانده انتظامی استان کردستان همچنین از دستگیری 106 نفر قاچاقچی کالا و توقیف 65 دستگاه انواع خودروی حامل کالای قاچاق به وسیله ماموران پلیس آگاهی کردستان خبر داد.
این خبردر 9/8/1390در کشور منتشرشد

 
کالاهای قاچاق در استان کهگیلویه و بویراحمد در 6ماهه اول سال 1390 نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 280درصد افزایش داشته است
رحمان زمانی مدیرکل امنیتی و انتظامی و دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کهگیلویه و بویراحمداعلام کردکه مقایسه آماری کالاهای قاچاق کشف شده در 6 ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، 280 درصد افزایش در زمینه ارزش ریالی داشته است.

این خبر در 14/8/1390در کشور منتشر شد

 
کشف 375 هزار نخ سیگار قاچاق از استان در کرمانشاه
 
مأموران کلانتری 23 کرمانشاه ، 375 هزار و 400 نخ سیگار خارجی قاچاق از منزلی مسکونی در این شهر کشف و ضبط شد.
مأموران در تحقیقات نامحسوس خود دریافتند، مالک منزل پس از وارد کردن اقلام قاچاق از طریق مرز غیر مجاز کشور و دپوی آن در منزل خود، در فرصت مناسب اقدام به توزیع کالای یاد شده در بین مشتریان شناخته شده خود می‌کند.
متهم بهمراه اقلام مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به کلانتری انتقال داده شد.این خبر در 11/8/1390درکشور منتشر شد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: علی نویدی شماره خبر: 247 زمان: 23:42 تاريخ: یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:کشف حدود 10 میلیارد ریال پوشاک قاچاق و دستگیری صاحب کالا ها توسط پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی,کشف کالای قاچاق به ارزش 6 میلیارد و 348میلیون و 457 هزار و 500 ریال و دستگیری 106 نفر قاچاقچی کالا و توقیف 65 دستگاه انواع خودروی حامل کالای قاچاق,کشف تعداد یک هزار و 724 بطری انواع مشروبات الکلی در شهرستان مراغه,که 130میلیون لیتر سوخت قاچاق کرد,کشف کالای قاچاق به ارزش 6 میلیارد و 348میلیون و 457 هزار و 500 ریال و دستگیری 106 نفر قاچاقچی کالا و توقیف 65 دستگاه انواع خودروی حامل کالای قاچاق, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب



CopyRight| 2013 , ali navidi , All Rights Reserved
Powered By a.navidi@ymail.com | Template By: alinavidi



منوي اصلي

درباره سايت



برچسب هاي وب



کشورهاي جهانی بازديد کننده سايت


جاوا اسکريپت-اچ تي ام ال


جستجوگرسايت

Google

موضوعات وب


لینک های مفید



نويسندگان


آخرين مطالب



لینک دوستان


پيوندهای روزانه


لینک های مفید





سايت اشعار مديريت سايت


















امکانات وب



اخبار لحظه اي


جستجودراين سايت جستجودراينترنت